Slutsvackat? | Jenskus mammablogg.

Jenskus mammablogg.

Annons

Slutsvackat?

De två senaste nätterna har jag legat vaken till 3-tiden och läst ut min Sophie Kinsella bok. Jag resonerade därför idag som så att kan jag göra det så kan jag lika bra vara vaken och komma igång med min pilatesträning igen. Jag vill så ur min snart 3 veckor långa svacka!

Jag måste visa er vad det egentligen är jag gör när jag går på om “min pilates”. Så detta är dagens program om man följer Blogilates månadsplan:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dOKsHrvPNVk&list=PLSCcAGyv98ieFmRh8VcJvLk8kW_Tcly7T&index=1[/youtube]

Denna första video varvar konditionsövningar och magövningar.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RH8R-wPrjBc&index=2&list=PLSCcAGyv98ieFmRh8VcJvLk8kW_Tcly7T[/youtube]

Instruktören, Cassey Ho, älskar song challenges. Kämpa med samma övning medans du lyssnar klart en låt.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=o3E9Oak_n7E&index=3&list=PLSCcAGyv98ieFmRh8VcJvLk8kW_Tcly7T[/youtube]

Träna med en kvast eller ett kvastskaft? Tja, varför inte?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=R7H4A2-UTZM&index=4&list=PLSCcAGyv98ieFmRh8VcJvLk8kW_Tcly7T[/youtube]

Övningar i stående läge helt rakt upp och ner!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x8rUKK8E19k&index=5&list=PLSCcAGyv98ieFmRh8VcJvLk8kW_Tcly7T[/youtube]

Armövningar med hantlar, var man får sitta på golvet.

Så detta har jag haft för mej efter midnatt en kulen torsdag när vinden viner om knutarna. Detta dagsprogram tränar främst armar och rygg. Nu är klockan halv 2 på natten och jag ska duscha av mej och äta ärtsoppa, sen hoppa i säng.

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Annons
stats